Nagrody i wyróżnienia

  • SUPERBRANDS CREATED IN POLAND 2014/2015

    Miło nam poinformować, że marka KOLASTYNA została nagrodzona prestiżową nagrodą SUPERBRANDS CREATED IN POLAND 2014/2015. Superbrands to prestiżowe wyróżnienie przyznawane od ponad 18 lat przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd., która działa w 87 krajach.

    Dowiedz się więcej
  • HIT KOSMETYCZNY 2014 – DOBRE RADY

    Balsam do ciała KOLASTYNA HYDRA ENERGY REVIVE ME – AKCJA REGENERACJA zdobył II miejsce w kategorii „Ciało” w ramach plebiscytu HIT KOSMETYCZNY 2014 organizowanego przez magazyn „Dobre Rady”. O wyniku decydowały czytelniczki, oddając swoje głosy na wybrany przez siebie produkt.

    Dowiedz się więcej
  • NAJLEPSZY PRODUKT 2014 – WYBÓR KONSUMENTÓW

    Linia kremów do rąk KOLASTYNA została nagrodzona srebrną nagrodą NAJLEPSZY PRODUKT 2014 na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez instytut badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego. Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów FMCG

    Dowiedz się więcej
  • LAUR KONSUMENTA 2014

    Bardzo miło nam poinformować, że marka Kolastyna otrzymała w 2014 rok aż 2 nagrody Laur Konsumenta. Złoty Laur za linię produktów do pielęgnacji stóp oraz brązowy laur Konsumenta w kategorii Kremy przeciwzmarszczkowe.

    Dowiedz się więcej
  • QLTOWY KONCEPT – 2013

    Od 17 lat redakcja magazynu Kosmetyki przy współpracy z jury złożonego ze specjalistów branży kosmetycznej nagradza najlepsze kosmetyki, serie kosmetyczne i zabiegi dostępne na polskim rynku nagrodą Qltowy Kosmetyk i Qltowy Zabieg, a wyróżniające się inicjatywy otrzymują tytuł Qltowego Konceptu.

    W tegorocznej edycji do konkursu zgłoszono kilkaset kosmetyków, serii kosmetycznych i zabiegów. Marka Kolastyna została nagrodzona za koncepcję marki opartą na Collasten Complex®.

    Dowiedz się więcej
  • LAUR KONSUMENTA 2012

    Miło nam poinformować, że marka Kolastyna została nagrodzona Laurem Konsumenta – Odkrycie 2012. To nagroda dla innowacyjnych produktów i usług dostępnych na rynku, które wzbudzają zaufanie konsumentów.

    Dowiedz się więcej
  • PERŁA RYNKU KOSMETYCZNEGO 2012

    Czytelnicy „Wiadomości Kosmetycznych” – właściciele i pracownicy sklepów – po raz kolejny wybrali najlepsze kosmetyczne nowości z rankingu, który nadzoruje instytut badawczy GfK Polonia.

    Dowiedz się więcej